Budapest (Budapest megye)
A Közterület - felügyeleti és Ügyfélszolgálati Iroda szervezeti keretében látja el az anyakönyvi igazgatási és a Házasságkötő Teremhez kapcsolódó feladatokat.
Egyéb információk házasságkötéssel kapcsolatban:
Az esküvői szertartások helyszíni lebonyolításának lehetőségei kerületünkben:
- Az anyakönyvi családi esemény kis teremben történő lebonyolítása, amennyiben arra a hivatali munkaidőben kerül sor az anyakönyvvezető közreműködése - 4 főig - ingyenes.
- Az anyakönyvi családi esemény kis teremben történő lebonyolításáért - 5-10 főig - 10.000.-Ft-ÁFA/félóra teremhasználati díjat kell fizetni
- Az anyakönyvi családi esemény lebonyolítására használt nagyterem 50 fő befogadására alkalmas, 12 vendég számára van ülőhely. A teremhasználati díj mértéke alkalmanként 35.000.-Ft + ÁFA/óra.
- Az anyakönyvi családi esemény hivatali helyiségen kívüli (külső helyszín) lebonyolításáért alkalmanként 55. 000.- Ft + ÁFA díjat kell fizetni.
- Házasságkötési szertartásra a Városháza aulájában is van lehetőség. Az aula kb: 150 fő befogadására alkalmas. Az igénybe vevők a bérbevételről a 458-3077-as telefonszámon kaphatnak bővebb felvilágosítást. Ezt követően a Polgármesteri Hivatalhoz (1014 Budapest, Kapisztrán tér 1.) címzett kérelem alapján kerülhet sor a bérleti szerződés megkötésére. Az aula használati díja: 71.500.- Ft+ÁFA/óra.
A terembérleti díj megfizetése történhet bankkártyával, vagy postai úton. A postai befizetés az anyakönyvvezető által kiadott postai átutalási megbízáson, a bankkártyás fizetés a Hivatal Ügyfélszolgálatán történik. A díjfizetési kötelezettség átutalási megbízással is teljesíthető az önkormányzat költségvetési számlájára.
Az esküvői szertartás időpontjának egyeztetése az anyakönyvvezetőnél történik.
Fekete Sándorné
irodavezető
Ha felhívod a szolgáltatót, ne felejtsd el megemlíteni, hogy azeskuvo.hu-n találtad meg őket!
Hétfő: | 14-18 óra |
Kedd: | Zárva |
Szerda: | 08-16 óra |
Csütörtök: | Zárva |
Péntek: | 08-12 óra |
Szombat-Vasárnap: | Zárva |
2014 - 2024. azeskuvo.hu